woensdag 28 januari 2009

Eerste post

Oke, eerste post...
Misschien even verduidelijken waarom mijn blog 'Japaneesje' heet.
Ten eerste weet ik ook wel dat 'Japaneesje' niet bestaat, maar geef toe, het klinkt toch beter dan 'Japansje' (wat ook niet bestaat, maar Japanse klinkt zo saai en ik ben ook helemaal niet Japans :p) Kan je je natuurlijk ook afvragen waarom ik niet voor Chineesje ben gegaan. Waarschijnlijk omdat mijn blog voornamelijk over Japanse dingen zal gaan.
Ten tweede 'Moshi-moshi!' Dit is wat Japanners zeggen wanneer ze de telefoon opnemen en het klinkt wel leuk.
In het kort...
Ik ga dus allerlei dingen over Japan schrijven en af en toe ook eens fotootjes van knappe japanners posten (voor de fans natuurlijk).
Wat moet je nog weten....
Deze blog is een opdracht voor school. Maar laat dat vooral de commentaar niet beïnvloeden :)


(Joehoe!!! eerste post gemaakt :) en nu verder 'genieten' van de rest van de les :p)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten