donderdag 5 februari 2009

Arashi

Aangezien ik bijna een jaar Japanologie heb gedaan in Leuven, ken ik ook een aantal Japanologen. Eentje daarvan, Sofie, gaat me helpen met populaire Japanse dingen te verzamelen en daarom maak ik een rubriekje met: 'Sofie Says'. Hier zal de mening van Sofie komen en wat zij goed vindt van alles Japans.

En we beginnen met ... ARASHI!
Arashi is een Japanse boysband met 5 leden. Hun muziekstijl is natuurlijk J-pop. In deze band zit ook de acteur die meedoet in Hana Yori Dango (Domyouji), Jun Matsumoto.

Hier zijn twee filmpjes van de groep. Het eerste is het liedje: Sakura sake, het tweede: truth

En voor degenen die een foto willen van de leden:




Geen opmerkingen:

Een reactie posten