zondag 15 februari 2009

J-Pop

Hier een paar voorbeelden van Japanse popmuziek die ik goed vind:

Aya Ueto



Utada Hikaru


Heeft het liedje van Kingdom Hearts 2 gezongen (sanctuary)


Ze heeft ook het liedje van Hana Yori Dango gezongen (the flavor of life)


Ikimono Gakari

Deze groep heeft de opening van de anime Naruto Shippuuden gezongen (blue bird)


Ai Otsuka

Deze zangeres heeft echt heel verschillende liedjes, soms een ballade, soms een grappig popliedje,...

Sakuranbo, dit liedje vind ik echt super grappig :)


Planetarium is weer een liedje dat gemaakt is voor Hana Yori Dango:

3 opmerkingen:

  1. Best goeie muziek! Ik heb zelf op m'n PC ook Japanse muziek staan, voornamelijk uit Final Fantasy spellen. Een ook eentje van Bulldog Mansion.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeeezz...Bij dat van Sakuranbo beeld ik me rondspringende roze knuffelbeesten in ! Anyone?
    Je wordt er thans wel lekker happy van =).

    BeantwoordenVerwijderen