Hier een paar voorbeelden van Japanse popmuziek die ik goed vind:
Aya Ueto
Utada Hikaru
Heeft het liedje van Kingdom Hearts 2 gezongen (sanctuary)
Ze heeft ook het liedje van Hana Yori Dango gezongen (the flavor of life)
Ikimono Gakari
Deze groep heeft de opening van de anime Naruto Shippuuden gezongen (blue bird)
Ai Otsuka
Deze zangeres heeft echt heel verschillende liedjes, soms een ballade, soms een grappig popliedje,...
Sakuranbo, dit liedje vind ik echt super grappig :)
Planetarium is weer een liedje dat gemaakt is voor Hana Yori Dango:
zondag 15 februari 2009
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

da van sancuary is echt goed! :D
BeantwoordenVerwijderenBest goeie muziek! Ik heb zelf op m'n PC ook Japanse muziek staan, voornamelijk uit Final Fantasy spellen. Een ook eentje van Bulldog Mansion.
BeantwoordenVerwijderenJeeezz...Bij dat van Sakuranbo beeld ik me rondspringende roze knuffelbeesten in ! Anyone?
BeantwoordenVerwijderenJe wordt er thans wel lekker happy van =).